ERC al Segrià

ERC renova candidats a Alpicat, Rosselló i Vilanova de Segrià

Toni Bosch, Montse Molina i Jordi Figuerol
Són Montse Molina per Alpicat, Toni Bosch per Rosselló i Jordi Figuerol per Vilanova del Segrià. Els republicans aspiren a millorar resultats i obtenir les alcaldies en aquestes tres poblacions.
ERC posa cares noves al capdavant de les llistes d’Alpicat, Rosselló i Vilanova de Segrià. Es tracta de Montse Molina, de 51 anys infermera per Alpicat; Toni Bosch, informàtic de 44 anys per Rosselló i Jordi Figuerol, pagès de 43 anys per Vilanova de Segrià. Els republicans aspiren a millorar notablement els resultats en aquests municipis i a poder obtenir l’alcaldia les properes eleccions municipals del 26 de maig.

Montse Molina, casada i amb quatre fills fa més de 23 anys que viu a Alpicat. Actualment treballa a l’Hospital Arnau de Vilanova. Optimista i metòdica, voldria fer canvis en les polítiques socials d’Alpicat. “Fer polítiques socials, encaminades a la gent gran i amb problemes de mobilitat per exemple. A Alpicat hi ha hagut un canvi demogràfic molt important les darreres dues dècades i hem de ser capaços d’encaixar i cohesionar les necessitats d’aquesta població al municipi”, apunta Molina.

Toni Bosch, regidor d’ERC i Conseller Comarcal, considera que a Rosselló el consistori no presta suficient atenció a les necessitats del dia a dia dels seus veïns i veïnes. “hem de donar resposta a tots reptes del municipi, sense discriminacions de cap tipus i pensant sempre en el benestar de tots els veïns i veïnes de Rosselló. Hem de situar a la ciutadania al centre de totes les polítiques que es formulen al consistori, amb total transparència i mantenint uns serveis públics de qualitat”, diu Bosch.

Jordi Figuerol, també és regidor a l’Ajuntament de Vilanova del Segrià i president de la Cooperativa Fruitera (Cofruse) afronta aquesta candidatura amb molta il·lusió, compromís amb el canvi i amb moltes ganes de treballar per Vilanova de Segrià. “Hem de defensar la igualtat, la millora de la convivència i promoure els valors comunitaris. Volem que els veïns i veïnes de Vilanova s’impliquin en la gestió del ajuntament, per això crearem  una partida per a Pressupostos Participatius i desenvoluparem processos de participació ciutadana. Recuperarem tradicions i espais d’interès del poble. Oferirem serveis públics  de qualitat adaptats a totes les edats. Vetllarem per frenar la degradació del paisatge i l’abandonament de camps de cultiu”, aposta Figuerol.

En breu, les tres candidatures faran oficial la resta de noms de la seva llista.