ERC al Segrià

Sandra Marco candidata d’Esquerra per Soses

La republicana és presenta com a cap de llista, després que les passades eleccions municipals ERC no fes llista en aquest municipi del Baix Segrià

Sandra Marco, tècnica administrativa de 45 anys es presenta com a cap de llista d’Esquerra a Soses les properes eleccions municipals del 26 de maig. Aquesta tarda la formació ha anunciat la seva candidatura en un acte a la Sala de Ball del municipi, en el qual hi ha intervingut l’alcalde d’Alcarràs, Miquel Serra.

Marco considera que és el moment de donar un nou impuls al poble, el qual està estancat de fa temps i no avança pel que fa a polítiques municipals. “La nostra llista estarà preparada per assumir tots reptes del municipi, sense discriminacions de cap tipus i pensant sempre en el benestar de tots els veïns i veïnes de Soses”

En aquest sentit, la republicana ha explicat que si ella governa oferirà un l’ajuntament obert a tota la ciutadania de Soses, amb total transparència i compromès amb la lluita contra la corrupció, frau o favoritisme, i mantenint uns serveis públics de qualitat. “Hem de defensar la igualtat, la millora de la convivència i promoure els valors comunitaris. Volem que els veïns i veïnes de Soses s’impliquin en la gestió del ajuntament, per tant desenvoluparem processos de participació ciutadana”, afirma Marco.

Miquel Serra, ha qualificat a Marco com la millor alcaldessa que pot tenir Soses, “perquè coneix de primera ma quines són les necessitats més importants pel poble, perquè es preocupa per tots els veïns i veïnes i perquè és hora que la primera dona alcaldessa de Soses sigui una persona com Sandra Marco, una dona valenta, exigent, honesta i justa”.

Sandra Marco està casada, té un fill i una filla i treballa de funcionaria a la Generalitat de Catalunya. Per les eleccions del 26 de maig aspira a obtenir grans resultats, especialment després que Esquerra no es presentés les passades eleccions del 2015.