ERC al Segrià

ERC renova candidat a Alguaire i estrena llista a Albatàrrec

• Sergi Capdevila
  • Gemma Massana
Gemma Massana, actual regidora d’ERC a Alguaire serà l’encarregada d’encapçalar la llista republicana i Sergi Capdevila, serà el representant republicà a Albatàrrec, municipi en el qual ERC no tenia representació de feia anys
ERC renova cap de llista a Alguaire i estrena llista a Albatàrrec després d’anys sense representació al municipi. Gemma Massana de 46 anys, diplomada en Ciències Empresarials, amb un Post grau en Especialització Tributària i actual regidora per ERC a l’ajuntament, serà l’encarregada d’encapçalar la llista republicana al municipi. En canvi, Sergi Capdevila, de 43 anys, pagès i actual regidor del PDeCAT a l’ajuntament serà qui donarà veu a ERC a Albatàrrec, després d’anys que ERC no presentava llista per les eleccions municipals.

Massana considera que a Alguaire es podrien fer moltíssimes coses més per millorar les necessitats del dia a dia dels seus veïns i veïnes. “Voldria un Alguaire ordenat i viu. Modern, acollidor i pròsper. Amb gent pels carrers i places, participant de l’entorn, convivint i sentint-se orgullós de ser d’Alguaire. Amb uns serveis i equipaments de qualitat, i on es respecti l’espai públic comú, el patrimoni històric, cultural i natural. En definitiva, un municipi republicà” afirma Massana.

Per la seva part, Sergi Capdevila afronta  aquesta candidatura amb molta il·lusió, compromís amb el canvi i amb moltes ganes de treballar per Albatàrrec. “Hem de defensar la igualtat, la millora de la convivència i promoure els valors comunitaris. Volem que els veïns i veïnes d’Albatàrrec s’impliquin en la gestió del ajuntament, per això desenvoluparem processos de participació ciutadana. Recuperarem tradicions i espais d’interès del poble. Oferirem serveis públics  de qualitat adaptats a totes les edats. Vetllarem per la nostra pagesia i els nostres camps de cultiu, que la gent del poble pugui quedar-se a viure al poble”, aposta Capdevila.

En breu, les dues candidatures faran oficial la resta de noms de la seva llista.