La selva

El grup d'ERC al Consell Comarcal lamenta l'absència deliberada de PSC i C's al ple de resposta a la sentència.

El grup comarcal d'ERC al Consell Comarcal de La Selva lamenta la deliberada absència dels consellers de PSC i C's en el ple extraordinari que ahir va celebrar per debatre la moció de resposta a la sentència del Tribunal Suprem. PSC i C's es van absentar després d'assistir a la Comissió Informativa precedent, menystenint així una de les obligacions dels càrrecs electes de representitivat envers la comarca i els seus ciutadans.
Especialment greu és el paper galdós dels consellers del PSC, en formar part de l'Equip de Govern, mostrant així una manca de respecte total cap els principis bàsics democràtics com és el debat i el posicionament davant les propostes que arriben al Plenari.

La moció va ser aprovada amb els vots favorables dels grups comarcals d'ERC, JuntsxCat, IdS i CUP, i l'abstenció de Catalunya en Comú, i entre altres mesures manifesta el rebuig a la sentència del Tribunal Suprem i demana l'alliberament de tots els presos polítics.