La selva

ERC aprova la candidatura per ser alternativa de govern a Caldes de Malavella

L'assemblea local d'ERC va aprovar ahir dijous a la nit la llista de candidats de Caldes de Malavella. La llista és encapçalada per primera vegada per una dona, l'actual regidora Isabel Lozano.

Un total de 20 persones formen la candidatura que es presenta com “l'alternativa a governar Caldes davant la postura del no d'alguns, com les polítiques d'aparador d'uns altres”.

L’alcaldable d’ERC Caldes, Isabel Lozano, destaca que ‘els candidats fan una llista transversal i compensada. Així, hi ha un equilibri de gent de totes les edats, amb una representant de les JERC. A més a més, igualment, la heterogeneïtat territorial de Caldes també n'és ben visible gràcies a candidats residents tan al nucli, com als veïnats i a les urbanitzacions’.

Lozano ha afegit que ‘el projecte d’ERC és un projecte per fer que el poble de Caldes de Malavella faci un gir en les maneres de fer política. Volem fer una política per i pels habitants del poble, apostant per les persones, pels valors republicans i per la política transparent i al servei dels caldencs’.

ERC de Caldes de Malavella ha renovat profundament la llista, gràcies al compromís tant dels militants com dels independents que en formen part.

La candidatura completa es presentarà properament, però els 6 primers són:

1-Isabel Lozano
2-Esther Domínguez