La selva

La secció local d’ERC de Vilobí d’Onyar ha presentat la candidatura per a les eleccions municipals. L’acte va comptar amb l’assistència de David Mascort, alcalde de Vilablareix i Diputat provincial. Mascort va ressaltar la situació actual de Catalunya i va parlar del municipalisme, que és clau per potenciar el procés nacional.

Tot seguit, Carles Fité, número 2 de la llista i que ha destacat al municipi per la seva actuació al capdavant de l'AMPA durant sis anys, com a impulsor de la secció local de l'ANC i, a nivell esportiu, com a fundador i president del club d'esgrima Sala d'Armes de l'Onyar, va presentar el candidat a alcaldable per ERC, Josep Argelés, del qual en va destacar la seva imatge, el seu perfil polític, els seus 12 anys d'experiència en política municipal (vuit a l'equip de govern de Vilablareix, i quatre a l'oposició a Vilobí), i l'avantatge que suposa tenir el recolzament d'un partit com Esquerra Republicana de Catalunya, net de corrupció, sense endeutament i amb un sòlid equip d'assessors tècnics, jurídics i polítics al darrera.

Argelés va parlar de la necessitat d'un canvi a la política municipal de Vilobí, així com del compromís dels republicans amb Catalunya, i que cal reforçar des dels municipis.  Això ho deixen clar en el lema que han escollit per a la campanya: "Més poble, més país".

En acabat, es va oferir un refrigeri amb cava i refrescos per donar la possibilitat al públic assistent de conversar de forma distesa amb els candidats i intercanviar opinions i fer propostes.