La selva

ERC augmenta en nombre de vots i regidors i esdevé primera força al Consell Comarcal de la Selva

Moltes gràcies a les 17.785 persones que el passat 26 de maig varen dipositar la seva confiança a totes les candidatures d'ERC i llistes associades a la comarca de la Selva. Des de la comarcal volem agrair especialment a totes les persones que dia a dia treballen per aconseguir un municipi millor i amb més qualitat de vida per a tots els ciutadans i ciutadanes. Les persones són i seran sempre la nostra principal prioritat.

Per part de la secció comarcal del partit justifiquem aquests magnífics resultats i l’augment de votants a tota la feina que hem estat fent en tot moment durant aquests quatre anys, i que de ben segur continuarem fent. Feina feta amb discreció, de forma constant, amb voluntat i sempre, sempre, amb convicció, perquè creiem fermament amb el nostre projecte.

Des de la comarcal volem felicitar a tots i cada un dels nostres 26 grups. 26 municipis selvatans que han aconseguit els millors resultats històrics de la comarca en nombre de vots, regidors, consellers i alcaldies directes.

Respecte a les últimes eleccions del 2015 Esquerra Republicana de Catalunya a la Selva ha patit un augment de gairebé 5.500 vots a tota la comarca el que representa un augment de més del 43%. Però aquestes no són les úniques dades; pel que fa al nombre de regidors el partit republicà passa de 77 regidors de les eleccions del 2005 a 103 regidors el 2019, convertint-se així en primera força pel que fa a representació a la comarca de la Selva.

Aquests bons resultats municipals es tradueixen en el fet que Esquerra Republicana de Catalunya a la Selva esdevé primera força al consell comarcal de la Selva amb un total de 10 consellers i conselleres, empatant amb la segona força política: Junts per Catalunya.

Finalment, animar també a tots aquells grups que encara estan pendents de poder concloure les negociacions amb altres formacions municipals i arribar a la millor opció que ens permeti seguir lluitant i defensant el benestar dels nostres ciutadans.

Agraïm tots i cadascun d'aquests vots i us assegurem que ens hi deixarem la pell per aconseguir una bona construcció del territori, amb xarxa, que generi noves i millors oportunitats per a les persones, per al medi ambient i la sostenibilitat i per una economia més competitiva. En definitiva, per una comarca pròspera on tothom trobi, en l’àmbit personal i laboral, les oportunitats que busca i necessita per a poder desenvolupar el seu projecte de vida.