local

Dijous, 16 de setembre del 2010

Acte unitari contra el 4rt cinturó

Acte a la sala ECUS per denunciar el traçat del 4rt cinturó

El divendres 17 de setembre a les 8 de tarda, es farà a la sala ECUS un acte per denunciar el traçat del 4rt cinturó proposat pel ministeri de Fomento.

A l'acte li donen suport associacions (AAVV de Can Canyameres i ADENC) i partits polítics (ERC i ICV-EUiA)

El ministeri de Fomento va publicar a finals de juliol l'estudi informatiu del tram Sabadell - Granollers del 4rt cinturó, que consisteix bàsicament en crear una via nova amb la conseqüent destrossa de boscos, turons i terres de conreu, mitjançant la construcció d'autèntics murs de separació d'alçada variable per salvar el típic relleu ondulat del Vallès, de fins a 15 metres d'alt, per sobre dels quals passaria la nova carretera, i en el cas de Sentmenat, dividir Can Canyameres i passar molt a prop de Pedrasanta.

Esquerra sempre ha lluitat contra d'aquest model de 4rt cinturó al seu pas del Vallès. També hi ha lluitat des del govern de la Generalitat, negociant amb els dos socis de govern durant la redacció del pla territorial metropolità la proposta de traçat per aquesta via, no donant mai suport a qualsevol traçat que signifiqui fer una nova via que travessi el Vallès, i sempre proposant alternatives.

Us convidem a l'acte del divendres, on es farà una presentació sobre el projecte presentat per Fomento,i on també hi haurà recollida de signatures per presentar al·legacions contra aquest projecte.

Us hi esperem!!!!

Notícies rss