Simat de la Valldigna

La regidora de Per Simat Esquerra se situa al costat dels empresonats

Hui hi havia ple a l'Ajuntament de Simat de la Valldigna en sessió extraordinària i urgent.

En l'ordre del dia es tractava la rebaixa de l'IBI urbà i rústic que les simateres i simaters pagarem el proper any 2018. Això suposa que l'Ajuntament deixarà de recaptar al voltant de 40.000 euros, els mateixos que nosaltres deixarem de pagar. Aquesta mesura significarà un estalvi del 5% dels rebuts de l'IBI URBÀ i RÚSTIC.
La proposta d'alcaldia ha estat aprovada per unanimitat.

Quan ha acabat el ple, la regidora de PER SIMAT ESQUERRA, Imma Cunyat, ha demanat la paraula per fer unes declaracions sobre els empresonaments a Madrid:

Hui és un dia molt trist.
Hui a l'Audiencia Nacional han empresonats persones.
Hui han empresonat membres d'un govern legítim i legal, elegit democràticament en unes urnes. Les han detés per ser fidels a la voluntat del poble que representen i del Parlament del que formen part. Les han detés per les seues idees polítiques. Per tant, podem afirmar ben alt i clar que hi ha PRESOS POLÍTICS a l'estat espanyol.

No és bo acostumar-se i veure polítics corruptes, empresaris corruptes i fins i tot, membres de la casa reial, que continuen a casa i lliures de la presó. Sabem dels nombrosos casos de corrupció, Gürtel, Taula... i de la corrupció que afecta a la Fundació Jaume II el Just, l'ens que gestionava el Monestir de La Valldigna. Esperem detencions, totes elles.

Per tant, aquelles persones que continuen dient que la justícia és igual per a totes, és fals. Per molt que ho repeteixen, és totalment fals.

Hui és un dia trist per al País, per a la democràcia i les llibertats.

LLIBERTAT DELS PRESOS POLÍTICS!