ERC Sitges

Contra les violències masclistes, propostes feministes

Avui 25 de novembre i com fem cada any, des de la secció local d’ERC Sitges commemorem el Dia Internacional contra la violència masclista, manifestant el nostre rebuig cap a qualsevol tipus de violència masclista.

En el que portem d'any, s’han produït més de 50 feminicidis en l’estat espanyol a mans d'homes. Tanmateix, aquesta és la punta de l’iceberg de la violència masclista; per això, diem alt i clar: PROU! Prou a qualsevol tipus de violència masclista, com la física, la psicològica, l’econòmica o la sexual.

Els Països Catalans volem una república amb una base feminista que posi com a priorització acabar amb les violències envers les dones, no solament les formes més visibles, com els assassinats o violacions, sinó també les violències quotidianes més desapercebudes.

Avui i sempre manifestarem la nostra condemna absoluta davant la violència de gènere, doncs l’única forma d’aconseguir una societat feminista és implicant-nos, transformant-nos, ja que és responsabilitat de tots, institucions, particulars, partits polítics, associacions, etc.

El masclisme mai tindrà cabuda en la nostra societat.

Nani Rubio
Secretaria de la Dona d’ERC Sitges