ERC Sitges

Aquest dissabte vam rodar el Lipdub "Sitges: un poble viu"

Aurora Carbonell, Carles Arola i Pere Ros
Aquest passat dissabte vam rodar el Lipdub “Sitges: un poble viu”. Per qui no ho conegui un lipdub és un vídeo musical gravat en una sola toma on un grup de gent mostra, en aquest cas, Sitges i els seus artistes. Us he de confessar que m’ho vaig passar molt i molt bé, com suposo tots els participants del vídeo i també vull felicitar als organitzadors i als instigadors d’aquest projecte. Felicitats a tot i a totes perquè en el resultat es veurà la gran feina feta.

Precisament això que es va fer és la demostració de com des de la societat civil, sense cap mena de suport i sense diners es pot fer una gran feina. Senzillament amb il·lusió, amb ganes i treball, amb esforç; valors que Esquerra defensa en tots els àmbits i, com no, també en la cultura de la nostra vila. Aquest dissabte vam comprovar quants artistes tenim a Sitges; músics, pintors, ballarins, actors... i també de totes les edats.

Per això des d’Esquerra volem fomentar i impulsar la creació artística local i promoure la presència de joves creadors del municipi en el seu territori. Sitges ha de ser una plataforma per tots aquests artistes locals a d’esdevenir un bressol d’artistes i Esquerra vol posar en valor tot allò que es fa en matèria de cultura a la nostra vila.

I aquest mateix dissabte per si no havia vist prou artistes en tants pocs metres quadrats, després vaig poder gaudir a la fragata de la mostra en ocasió del Dia Internacional de la Dansa. Ballarins i ballarines sitgetanes de diferents disciplines ens varen recordar el bon nivell que tenim a Sitges en quant a la dansa i de la bona pedrera que disposem.

Felicitats a tots i a totes i felicitats també per Sitges per poder gaudir de tanta creativitat i sensibilitat artística.

Aurora Carbonell i Abella
Cap de llista ERC Sitges. Municipals 2011