ERC Sitges

La festa del col·laborador de la Mitja Marató reuneix més d’un centenar de voluntaris

• Mitja Marató Visit Sitges
L’Ajuntament de Sitges posa el colofó a la Mitja i Quart de Marató amb la tradicional Festa del Col·laborador. Després de la bona acollida de les curses infantils estrenades aquest any en el marc d’aquesta prova esportiva, la regidoria d’Esports estudia potenciar i ampliar activitats lúdiques paral·leles adreçades als més petits.

Un any més, l’Ajuntament de Sitges ha homenatjat els voluntaris a través de “La Festa del Col·laborador”, celebrada aquest dijous a l’Sports Bar Sitges. L’alcalde Miquel Forns i el regidor d’Esports Eduard Terrado els han fet entregat d’uns obsequis en reconeixement a les diferents tasques que van dur a terme durant la Mitja i el Quart de Marató, celebrada diumenge 14 de gener.

El regidor d’esports, Eduard Terrado, també ha comentat que “La Mitja Marató ha estat un gran èxit, i una part molt important és gràcies a la feina i a l’esforç individual de cada col·laborador. Sense vosaltres, els voluntaris, no es podria fer aquest esdeveniment esportiu”. Terrado també ha posat de manifest l’increment del nombre de participants en la Mitja Marató i ha assegurat que un dels objectius del govern és aconseguir que a través de diferents reclams esportius Sitges sigui una destinació turística esportiva. Segons Eduard Terrado, “Sitges atrau gent i una bona prova és l’èxit de la Mitja perquè ofereixes la possibilitat de venir a córrer i després quedar-te a fer turisme i gaudir d’un dia agradable”.

Segons Terrado, “hem de valorar com poder potenciar-les. I d’entrada creiem que s’ha de fer més difusió perquè hi participin molts més nens i nenes, i també hem d’estudiar la possibilitat d’organitzar alguna activitat lúdica de manera combinada per fomentar l’atletisme. Que els nens vegin que córrer és divertit i saludable”.