ERC Sitges

Totes les opinions

Jesús Terán

Jesús Terán, suplent del Raül Romeva (ERC) al Senat el 28A

Va de democràcia, va de llibertat! Fa   uns   dies   vam   escoltar   el   president   d’Esquerra   Republicana   en   una   roda   de premsa des de la presó. L’última vegada que l’havíem sentit, seia davant set jutges a una sala del Tribunal Suprem (antic Tribunal d’Ordre Públic franquista), imatges que   ens   demostren   dues   coses: l’excepcionalitat de   la   situació,   on   11   líders independentistes   són   jutjats   i   empresonats i   tants   altres   es troben   a   l’exili   o encausats en diferents jutjats catalans, tot per defensar la democràcia; però també l’Oriol (i  la resta  de  presos) ens demostren que   representen la dignitat.

Aurora Carbonell Abella

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Avui és dia 8 d març Dia Internacional d la Dona. Malauradament encara hem d celebrar dies com aquests perquè la lluita per la igualtat continua i no podem defallir ni un instant. I com no es pot viure només d paraules us adjunto foto dels sis primers membres de la candidatura d ERC Sitges per les properes municipals. Quatre dones i dos homes perquè volem un autèntic canvi a Sitges, per una altra manera d fer política, una altra manera d pensar, una altra manera d actuar.