Solsona

Totes les notícies

MALGRAT TOT SEGUIM TOSSUDAMENT ALÇATS i LA DEMOCRÀCIA SEMPRE GUANYA

Esquerra Republicana & Catalunya Sí realitzarà aquest cap de setmana i a principis de la setmana que ve els seus actes finals de campanya electoral al Solsonès en motiu de les eleccions del 21 de desembre al Parlament de Catalunya.   L’acte principal de campanya serà aquest diumenge 17 de desembre a les 12h a la Plaça del Camp de Solsona. Amb el lema “MALGRAT TOT SEGUIM TOSSUDAMENT ALÇATS” hi intervindran Bernat Solé, alcalde d’Agramunt i candidat núm. 2 per Lleida a diputat al Parlament de Catalunya; David Rodríguez, alcalde de Solsona i candidat núm. 6 per Lleida a diputat al Parlament de Catalunya; Xavier Castellana, senador al Senat per la Circumscripció de Lleida; i Kevin Domínguez, candidat de les JERC per Lleida a diputat al Parlament de Catalunya. En acabar, hi haurà vermut per tothom.   D’altra banda, sota el títol “LA DEMOCRÀCIA SEMPRE GUANYA” els altres actes de la setmana vinent seran al Solsonès el dilluns 18 de desembre a les 20h al Local Social de la Molsosa, i el dimarts 19 de desembre a les 20h a la Casa Gran del Miracle de Riner.   L’acte a la MOLSOSA, el qual serà tipus Taula Rodona – Col·loqui, serà protagonitzat per Ramon Lletjós, director dels Serveis Territorials del DARP a la Catalunya Central, i el David Rodríguez, alcalde de Solsona i candidat núm. 6 per Lleida a diputat al Parlament de Catalunya.   En canvi, l’acte a RINER, també tipus Taula Rodona – Col·loqui, serà protagonitzat pel Lluís Oliveras, president de la federació territorial d’ERC a la Catalunya Central, i pel Xavier Castellana, senador al Senat per la Circumscripció de Lleida.

“LA DEMOCRÀCIA SEMPRE GUANYA” al SOLSONÈS

Esquerra Republicana & Catalunya Sí realitzarà més actes de campanya electoral al Solsonès en motiu de les eleccions del 21 de desembre al Parlament de Catalunya. Sota el títol “LA DEMOCRÀCIA SEMPRE GUANYA” el propers actes tindran lloc aquest dimecres 13 de desembre a les 20:30 hores a la Sala d’Esplai de la urbanització de Santa Llúcia (Navès), i aquest dijous 14 de desembre a les 20:00 hores a la Sala d’actes de l’Ajuntament de Pinós.   L’acte a NAVÈS, el qual serà tipus Taula Rodona – Col·loqui, serà protagonitzat per la Laura Vilagrà, delegada del Govern de la Generalitat a la Catalunya Central, i el David Rodríguez, alcalde de Solsona i candidat a diputat al Parlament de Catalunya.   D’altra banda, l’acte a PINÓS, també tipus Taula Rodona – Col·loqui, serà protagonitzat pel Ramon Lletjós, director dels Serveis Territorials del DARP a la Catalunya Central, i pel Xavier Castellana, senador al Senat per la Circumscripció de Lleida.

LA DEMOCRÀCIA SEMPRE GUANYA, al Solsonès, TAMBÉ

Els 2 primers actes de campanya al Solsonès d’Esquerra Republicana & Catalunya Sí en motiu de les eleccions del 21 de desembre al Parlament de Catalunya, tots 2 amb el lema “LA DEMOCRÀCIA SEMPRE GUANYA”, tindran lloc aquest divendres 8 de desembre a les 20 hores al Centre Cultural (carrer Josep Cirera, 1) de Sant Llorenç de Morunys (Vall de Lord), i aquest diumenge 10 de desembre a les 19 hores al Local Social (carrer Gafarró s/n) d’El Pi de Sant Just (Olius).   L’acte a la VALL DE LORD el qual serà tipus Taula Rodona – Col·loqui serà protagonitzat per l’Adriana Delgado, diputada al Parlament de Catalunya, i el David Rodríguez, alcalde de Solsona i diputat al Parlament de Catalunya.   En canvi, l’acte a OLIUS, també tipus Taula Rodona – Col·loqui serà protagonitzat per la Montserrat Fornells, alcaldessa de Vilanova de l’Aguda i diputada al Parlament de Catalunya, i el David Rodríguez, alcalde de Solsona i diputat al Parlament de Catalunya.

ERC Solsonès anima a participar en la manifestació del 21-O per reclamar la llibertat de Jordi Cuixart i Jordi Sànchez

ERC Solsonès vol animar a tots els ciutadans i ciutadanes del Solsonès a participar en la manifestació que tindrà lloc aquest dissabte a Barcelona a les 17:00 hores. La concentració té com a objectiu demanar la llibertat de Jordi Sànchez i Jordi Cuixart. La manifestació és convocada per la TAULA PER LA DEMOCRÀCIA, que agrupa diversitat d'entitats, sota el lema “En defensa dels drets i les llibertats. Llibertat Jordi Cuixart i Jordi Sánchez”. L’objectiu d’aquesta concentració, amb capçalera a la cruïlla de Passeig de Gràcia amb Aragó, és demanar la llibertat dels presidents d’ANC i Òmnium Cultural acusats de sedició i empresonats el passat dilluns per l’Audiència Nacional. A Solsona l'ANC ha organitzat autobús gratuït que sortirà a les 14:00 hores des de l'estació d'autobusos de Solsona. Per anar-hi inscriure's trucant al telèfon 669 18 76 05.

Què puc fer per ajudar els meus veïns i veïnes a saber on han de votar l’1 d’octubre? Al Solsonès #comsempre

Comprova quin és el teu local / col·legi electoral on votar. Per fer-ho, per exemple, pots baixar-te la següent aplicació de mòbil (per Android) i actualitza-la cada dia per rebre novetats: http://bit.ly/App1Oct A la nostra comarca votarem on sempre ho hem fet, és a dir, a tots els locals i col.legis electorals de sempre dels 15 municipis del Solsonès. Totes les persones empadronades al cens a data 31/03, i que inclou els que fan els 18 anys fins el mateix 1-O, del mateix edifici que tu votaran al mateix local / col·legi que tu. Penja un cartell a l’escala informant de quin col·legi us toca. Pots utilitzar la plantilla que trobareu aquí:

Actes finals de campanya pel SÍ al Referèndum a Solsona

Els 2 últims actes unitaris pel SÍ al Referèndum, promoguts per la plataforma solsonenca El Solsonès pel SÍ, amb el títol “LES PENSIONS en la República Catalana” tindran lloc aquest dijous 28 de setembre, el primer, a les 16:30 hores a la Fundació Hospital Pere Màrtir Colomés de Solsona i, el segon, a les 18:00 hores al Casal Cívic Xavier Jounou de Solsona, i seran protagonitzats pel Jordi Piqué i el Jordi Millà, membres de l’executiva del Cercle Català de Negocis. També la mateixa plataforma d’entitats El Solsonès pel SÍ promou pel divendres 29 de setembre, a només 2 dies de la celebració del Referèndum per decidir el futur polític de Catalunya, el multiconcert musical “CONCERT PEL SÍ” a la Sala Polivalent de Solsona amb les actuacions de STRESBAND (a les 19:00 hores) i, a partir de les 23:00 hores, de THE MENTRES, de NI CINC, de QUICU LLOMS, de LES ABSENTES i de TRINXARANGA. A més a més el mateix divendres a les 22:15 hores a la Plaça Major de Solsona s’iniciarà una rua musical amb TAKUMBA després de la lectura d’un manifest.

Aquest diumenge a Solsona acte unitari pel SÍ al Referèndum i de SUPORT ALS ALCALDES

El president del PDeCAT al Solsonès, Marc Barbens; la presidenta del Consell Comarcal del Solsonès d'ERC, Sara Alarcon; i el conseller de la Presidència de la Generalitat de Catalunya, Jordi Turull; protagonitzaran l'acte unitari pel SÍ al Referèndum i de suport als alcaldes davant l'atac de l'Estat espanyol que tindrà lloc aquest diumenge 24 de setembre, a les 18:00 hores, a la Plaça Ramon Llumà de Solsona. Aquest acte és promogut per l'agrupació d'entitats solsonenques El Solsonès pel SÍ. L'acte, sota el títol "POSAREM LES URNES!", tindrà lloc a només 7 dies de la celebració del Referèndum per decidir el futur polític de Catalunya i quan més s'ha incrementat la repressió de l'Estat contra les forces polítiques que defensen la participació en la jornada electoral de l'1 d'octubre.

La consellera d'Agricultura a Solsona aquest divendres a l'acte unitari pel SÍ al Referèndum

La consellera d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya, Meritxell Serret, protagonitzarà l'acte unitari pel SÍ que tindrà lloc aquest divendres 22 de setembre, a les 11:00 hores, al Saló de les Homilies d'Organyà, de la Biblioteca de Solsona. Conduirà l'acte l'alcalde de Solsona d'ERC i diputat de Junts pel Sí al Parlament de Catalunya, David Rodríguez. Aquest acte és promogut per la plataforma d'entitats solsonenques El Solsonès pel SÍ. L'acte, sota el títol "L'agricultura i la ramederia EN LA REPÚBLICA CATALANA", tindrà lloc a només 9 dies de la celebració del Referèndum per decidir el futur polític de Catalunya i quan més s'ha incrementat la repressió de l'Estat contra les forces polítiques que defensen la participació en la jornada electoral de l'1 d'octubre.

Esquerra engega la campanya pel SÍ a la República catalana al Solsonès

Militants, amics i simpatitzants d’Esquerra Republicana al Solsonès han sortit aquesta passada nit a les 00:00h del 15 de setembre als carrers de Solsona per iniciar la campanya pel SÍ a la República catalana, amb motiu del Referèndum per la independència de Catalunya. S'ha realitzat una penjada de cartells i pancartes. La formació republicana té el compromís de tirar endavant la campanya fins arribar a l’1 d'octubre perquè la ciutadania del Solsonès pugui rebre tota la informació que encara pugui necessitar per acabar de decidir el seu vot i, per tant, ha previst alguns actes que els solsonencs podran anar sabent a mesura que avanci la campanya. Ha reblat, fent-se seves les paraules de l'alcalde de Solsona, David Rodríguez, que "si volen fer-nos por des del govern espanyol, que sàpiguen que no en tenim".