Solsona

Ha estat regidora de Cultura, Vinyet i Salut, a més de consellera comarcal en aquesta legislatura i es torna a presentar com a membre de la llista d’ERC.

Va néixer a Solsona el 1982 . Llicenciada en Història de l'Art per la Universitat de Lleida el curs 2004-2005, va començar a treballar primer en un inventari de béns mobles de l'Església per encàrrec de l'Institut Ametller d'Art Hispànic. Simultàniament, va dedicar-se a un inventari de patrimoni cultural del promogut pel Centre d'Estudis Lacetans (CEL). Així mateix, ha treballat al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona, revisant documentació i actualitzant i inventariant peces. Actualment regenta un establiment del ram de l’hostaleria.

Quant a la seva relació amb les entitats solsonines i de la comarca, va formar part del Solsona Patí Club i, el 2006, va fundar el Club Patinatge Solsonès. També va treballar de monitora a l'Esplai de Llobera. Així mateix, és membre del CEL, amb el qual col•labora. D'altra banda, ha format part de diversos grups musicals des dels 14 anys (Arpies, Tabola i Çons), a més d'haver cantat a l'Escolania del Claustre.

Políticament, si bé sempre ha defensat una marcada ideologia d'esquerres, no va ser fins al 2007 que va donar suport a ERC de Solsona. Va ocupar el quart lloc de la candidatura republicana en les eleccions municipals d’aquell any. Del 2007 al 2011 va assumir les regidories de Cultura i Joventut i s’ha mantingut al govern en l’actual legislatura.