Solsona

Esquerra-AM designa els vuit càrrecs electes que formaran el proper govern del Consell Comarcal del Solsonès

Representants de diferents municipis de la comarca
Una setmana després que Sara Alarcón es presentés com a candidata a la presidència del Consell, la mateixa formació, posa cares als set representants restants, que formaran el nou govern de l’ens comarcal. Seguint els mateixos criteris d’equitat i equilibri, els càrrecs electes escollits són regidors i alcaldes dels diferents municipis de la comarca.

Així doncs, els representants comarcals són:

-         Benjamí Puig: alcalde de Pinell, inicia la seva tercera legislatura. En la passada i, des del 2010, fou també, portaveu d’ERC al Consell Comarcal.
-         Josep Colell: alcalde de Llobera, inicia també, la seva tercera legislatura. En la passada, va ser també, conseller comarcal.
-         Albert Bajona: regidor de Clariana de Cardener. Recull un gran bagatge, ja que fou anteriorment, alcade de Clariana i conseller comarcal de govern, portant l’àrea de Serveis Social. Actualment, també serà diputat a la Diputació de Lleida.
-         Sílvia Solé: regidora d’Odèn, comença actualment la seva segona legislatura. En la passada, fou també, consellera comarcal.
-         Ma. Pilar Fons: regidora de Navès. Inicia una nova etapa en política des de les passades eleccions municipals.
-         Josep Lluís Caelles: regidor d’Olius. El seu bagatge es remunta al primer govern d’esquerres a Solsona l’any 2007. Va portar les àrees de Governació, Comerç i Turisme.
-         Francesc Xavier Mas: alcalde de Sant Llorenç de Morunys, des d’on inicia la seva segona legislatura. En la passada, fou alcalde durant la segona meitat del mandat. De la formació, Piteus per Sant Llorenç, en les passades eleccions el seu grup va concórrer sota la marca Acord Municipal per ERC.

Una altra manera de governar
Tots ells, veuen aquesta nova etapa com un fet rellevant per la comarca. El seu repte és ensenyar que hi ha una altra manera de governar. Malgrat ser conscients de la responsabilitat que es presenta en fer-se càrrec de l’ens comarcal, mostren certa il·lusió davant la nova etapa que s’albira: hi ha una altra manera de fer les coses, ho sabem, i ho volem liderar.