Solsona

«Tenim l’objectiu de potenciar la competitivitat de la ciutat»

David Rodríguez, alcalde, solsona, alcaldable, alcaldia
David Rodríguez
Quin creus que és el principal repte que teniu plantejat com a municipi pel proper mandat?
Sens dubte, la superació de la crisi econòmica. És evident que la crisi depassa l’àmbit estricte de Solsona però hi ha moltes coses que encara es poden fer. També caldrà acabar les inversions projectades al Pla de Barris i millorar altres indrets de la ciutat que no han pogut tenir la consideració que mereixien precisament perquè hem hagut de destinar molts recursos al nucli antic. Un altre dels reptes consistirà en l’aprofundiment de la millora de la gestió municipal.

Quina valoració feu del Govern local que hi ha hagut fins ara?
Ha estat un govern proper, que ha escoltat tothom i ha treballat molt. Un equip format per una coalició de tres partits que han sabut transmetre la imatge de cohesió que requeria l’ocasió. Malgrat la important disminució  dels ingressos municipals, s’han dut a terme moltes  actuacions. Si es fa memòria de com estaven molts indrets de la ciutat i equipaments municipals, s’aprecia fàcilment que Solsona ha fet un gran canvi en aquests quatre anys.

Quins seran els principals eixos del vostre programa?
L’àmbit econòmic serà l’eix en què farem les principals
aportacions. Les nostres propostes programàtiques aniran en la línia de potenciar la competitivitat de la ciutat com a punt d’interès econòmic. També hi haurà una continuïtat en molts projectes i actituds endegats aquesta legislatura en tots els àmbits de la gestió municipal.

Quin perfil de persones conformarà la vostra  candidatura?
Un equip majoritàriament jove que combina experiència i renovació. Un grup de gent honesta i molt treballadora,  pensat no només per a governar els propers quatre anys, sinó per a tenir una garantia de continuïtat. Gent que prové de diferents àmbits de la ciutat i que manté aquella imatge de proximitat que hem sabut transmetre
aquesta legislatura. Persones amb qui qualsevol solsoní o solsonina es pot sentir identificat. Per això, el nostre  eslògan és «persones com tu».