Solsona

Actes finals de campanya pel SÍ al Referèndum a Solsona

Els 2 últims actes unitaris pel SÍ al Referèndum, promoguts per la plataforma solsonenca El Solsonès pel SÍ, amb el títol “LES PENSIONS en la República Catalana” tindran lloc aquest dijous 28 de setembre, el primer, a les 16:30 hores a la Fundació Hospital Pere Màrtir Colomés de Solsona i, el segon, a les 18:00 hores al Casal Cívic Xavier Jounou de Solsona, i seran protagonitzats pel Jordi Piqué i el Jordi Millà, membres de l’executiva del Cercle Català de Negocis.

També la mateixa plataforma d’entitats El Solsonès pel SÍ promou pel divendres 29 de setembre, a només 2 dies de la celebració del Referèndum per decidir el futur polític de Catalunya, el multiconcert musical “CONCERT PEL SÍ” a la Sala Polivalent de Solsona amb les actuacions de STRESBAND (a les 19:00 hores) i, a partir de les 23:00 hores, de THE MENTRES, de NI CINC, de QUICU LLOMS, de LES ABSENTES i de TRINXARANGA. A més a més el mateix divendres a les 22:15 hores a la Plaça Major de Solsona s’iniciarà una rua musical amb TAKUMBA després de la lectura d’un manifest.