Solsona

Balanç de mandat 2011-2015
Descarrega en PDF
Durant aquests quatre anys, l’Ajuntament de Solsona, governat per ERC i PSC, ha treballat amb l’objectiu de superar la conjuntura actual, marcada per la crisi i la manca de finançament. Això ha requerit fer una aposta clara per l’eficiència en la gestió, que ha permès complir amb els objectius establerts a principi de mandat: mantenir i ampliar els serveis municipals, garantir la qualitat de vida dels solsonins i solsonines i fer accions eficients per reduir els efectes de la crisi. Aquest esforç ha donat els seus fruits i, en aquests anys, hem pogut resoldre la manca d’equipaments del municipi; hem continuat projectes que han repercutit directament en les persones que més ho necessitaven, com és el cas del Pla d’Emergència Social, i hem fet les accions necessàries per augmentar la qualitat de vida que es mereixen els nostres conciutadans. Sabem que en un altre context econòmic s’hauria pogut fer molta altra feina, però des del primer dia hem tingut clar que els comptes de l’Ajuntament havien d’estar sanejats per poder tirar endavant nous projectes municipals. Ara bé, això no ha fet que ens oblidéssim de planificar la Solsona del futur i, entre altres coses, hem creat l’Agència de Desenvolupament Local de Solsona i Cardona, però també els plans de diagnosi, actuació i millora de l’Urbanisme, la Mobilitat, l’enllumenat, el servei d’aigua, etc.