Solsona

Totes les opinions

Milers de gràcies

Milers de gràcies   Quan beguis aigua, recorda la font (proverbi xinès)   Als prop de quatre mil solsonins i solsonines que van anar a votar el diumenge, gràcies per la participació. Sense el vostre gest res del que fem no tindria sentit. L’essència de la democràcia consisteix en això, en manifestar allò que cadascun de nosaltres creu que és el millor per a la nostra ciutat. Concediu-me, però, que dediqui un especial agraïment a les 1.

Procés participatiu Solsona

El passat dissabte 18 d'abril un grup de ciutadanes i ciutadans ens vam reunir per proposar projectes d’interès col·lectiu per a la nostra ciutat. Tothom hi va aportar allò que creia important. Just després, amb una metodologia participada, vam prioritzar-los. Ara toca ampliar aquest consens, perquè és a través d’un acord amb base social àmplia que podem fer vinculants les nostres propostes.

Entrevista David Rodríguez, candidat a l'alcaldia i actual alcalde de Solsona al Celsona 24/04/2015

Ja ha complert 5 anys al capdavant de l'Ajuntament de Solsona. Què l'ha animat a tornar-se a presentar per revalidar l'alcaldia? Em torno a presentar perquè el nostre projecte és un projecte inacabat. Hem fet molta planificació a llarg termini. Tenim moltes coses engegades, com el tema de l'Agència de Promoció Econòmica juntament amb Cardona, que ens fa molta il·lusió. Volem seguir treballant amb la millora de la xarxa d'enllumenat, també en la millora de la xarxa d'aigua, que arrossega un dèficit històric.

El 2015, un any decisiu

El 2015 un any de reptes. El primer d'ells amb les eleccions municipals, que afrontem amb especial il.lusió i optimisme. El 2011 ERC va ser present en 12 municipis dels 15 del Solsonès i va obtenir 3 alcaldies. Els objectius són poder superar aquests resultats, sent presents a més municipis, tenir més responsabilitats de govern, i ser més decisius en l'àmbit comarcal per esdevenir un motor de canvi a tot el Solsonès.