Taradell

Totes les opinions

Toni Casassas

La nova etapa d’ERC

La militància escull Oriol Junqueras i Marta Rovira com a nous President i Secretària General d'Esquerra

Aquest passat dissabte la militància d’ERC va escollir una nova direcció nacional. Probablement era necessari un canvi i una nova generació al capdavant del partit, o almenys això era el que tocava interpretar del missatge que l’electorat ens havia fet arribar en les darreres escomeses electorals. Venim d’un procés on Esquerra ha estat clau i decisiva pel país, i lluny del tremendisme que hores d’ara envolta tot allò que fa referència al tripartit, segurament l’error principal d’Esquerra ha estat no saber comunicar prou bé tot allò que es feia i l'estratègia nacional que hi havia al darrera, a més de no saber conduir bé tot un seguit de problemes interns derivats precisament dels dubtes que generava el camí que s'havia pres.

Toni Casassas

El tripartit, dolent per Taradell?

puosc1

Amb les dades a la mà, les declaracions de l'actual alcalde i ex-alcalde realitzades a Ràdio Taradell la darrera nit electoral, es poden considerar tendencioses i, en bona mesura, falses. Segons afirmen, ara "Taradell anirà bé" (així ho esperem també nosaltres) perquè el poble "ha patit entrebancs per no ser socis de qui governa", de tal manera que a partir d'ara rebrem "el què ens pertoca".