Tarragona

Pau Ricomà, nou president d’Esquerra Tarragona

Pau Ricomà
La militància d’Esquerra Republicana de Catalunya de Tarragona ha elegit Pau Ricomà Vallhonrat com a nou president de la Secció Local amb el 53,8% de vots, en una assemblea extraordinària celebrada anit al Casal Rovira i Virgili. Ricomà va superar l’altra candidatura a la presidència, de Lluís Miquel Prats, qui va rebre el suport de 34,7% dels sufragis. La resta de vots, 11,5%, van ser en blanc.

Juntament amb Pau Ricomà, la militància va triar una nova executiva local:
Secretaria d’Organització: Jean-Marc Segarra i Mauri
Secretaria de Finances: Gemma Ros i Mas
Secretaria d’Imatge i Comunicació: Pau Ricomà i Vallhonrat
Secretaria de la Dona: Olga Ricomà i Suárez
Secretaria de Política Municipal: Mònica Alabart i Calvó
Vocalia del territori: Daniel Milà i Zaragoza
Vocalia d’ensenyament: Josep Cornadó i Lladó
Vocalia de relacions amb entitats esportives: Francesc Aguiló i Voltes

L’elecció de la nova executiva local és conseqüència del fet que el fins ahir president, Ramon Maria i Sans, va dimitir per motius personals i laborals. Ahir es va procedir a l’elecció de la nova direcció de la secció local.

Pau Ricomà i Vallhonrat (Tarragona, 5 de desembre de 1957) és llicenciat en Història per la URV i ha cursat estudis de Sociologia a la UNED. Actualment representa els treballadors en el Consell d’Administració de Catalunya Caixa. Ricomà va ser president de la Colla Jove Xiquets de Tarragona. Presideix l’Empresa Municipal de Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament de Tarragona. Milita a Esquerra des de l’any 2000. Va ser president de la Federació Comarcal del Tarragonès de setembre de 2008, fins al divendres de la setmana passada, 15 d’octubre.