Tarragona

ERC convida a Josep Fèlix Ballesteros a donar suport a les estructures d’Estat des de l’Ajuntament de Tarragona

El pacte de govern a la Diputació de Tarragona entre CiU i PSC posa de manifest que Josep Fèlix Ballesteros accepta a la Diputació uns compromisos que no adquireix a l’Ajuntament de Tarragona. Ballesteros assegura que no l’incomoda donar suport a una institució que pot ser clau per desplegar futures estructures d’Estat. “Josep Fèlix Ballesteros canvia de principis quan es tracta d’obtenir quotes de poder. El convidem a adoptar la mateixa actitud a l’Ajuntament de Tarragona i a donar suport al desplegament de les futures estructures d’Estat des del consistori tarragoní”, afirma el portaveu d’Esquerra Republicana de Catalunya –Moviment d’Esquerres-Moviment Demòcrata Català (ERC-MES-MDC), Pau Ricomà.
Ballesteros manifesta que el pacte a la Diputació és conseqüència lògica de la bona entesa entre les dues formacions després de molts anys de servei al territori, evidenciant que la sociovergència encara és molt present a nostre territori. “Els pactes de CIU amb PSC al Consell Comarcal i a la Diputació de Tarragona desautoritzen des de CDC les prioritats de pactes sol·licitades pel President Mas. El manteniment de relacions preferents entre CDC i PSC són indicatives que aquests partits al nostre territori encara es mouen en el marc de la sociovergència i no estan a l’alçada del moviment històric que vivim”, ha conclòs Ricomà.