Tarragona

S'aprova la proposta d'ERC-MES-MDC per elaborar un cens de pisos buits a Tarragona

ERC-MES-MDC vol saber quants pisos buits hi ha a Tarragona per tal de poder planificar bé el creixement i la política de vivenda a la ciutat. Des del grup municipal denuncien el preocupant ball de xifres que existeix actualment en el nombre d’habitatges desocupats i reivindiquen que és una dada indispensable per impulsar polítiques de creixement i habitatge. ‘Qüestions com el  desenvolupament urbanístic, la rehabilitació de la ciutat o el lloguer social, tenen uns fonaments molt fràgils si no disposem d’un cens de pisos buits de Tarragona’, afirma el portaveu Pau Ricomà.
Els republicans han elevat aquesta petició al consell plenari d’aquest divendres amb una moció per l’elaboració d’un cens d’habitatges buits a Tarragona.Necessitem un cens fiable, objectiu i veraç que enumeri els habitatges buits, els ubiqui i ens digui en quin estat es troben. I aquesta informació ha d’estar en una base de dades que es pugui actualitzar de forma eficient’ explica Ricomà. Des d’ERC-MES-MDC presenten aquesta moció en coherència amb la demanda d’un cens de solars buits que van fer en el passat plenari i que es va aprovar per unanimitat. ‘Ambdues propostes estan pensades per tenir la informació necessària per debatre el creixement urbanístic aprofitant millor el que ja tenim i enfortint la centralitat urbana de Tarragona’, conclou Ricomà.