Tarragona

ERC-MES-MDC considera irregular el procés de funcionarització de 15 treballadors que ocupen places de personal laboral

L’equip de govern de l’Ajuntament de Tarragona presentarà al proper plenari una proposta de funcionarització de 15 treballadors municipals que actualment ocupen places de personal laboral. El grup municipal d’ERC-MES-MDC denuncia que es tracta d’un procediment que  vulnera els principis bàsics d’accés a la funció pública ja que es realitza sense transparència, sense lliure concurrència i sense publicitat.

‘Les 15 persones beneficiaries d’aquest procediment passaran a ocupar places de personal funcionari de carrera a través d’un procediment fet a mida. És una decisió arbitrària de l’equip de govern que, possiblement, pretén afavorir determinades persones’, explica el portaveu del grup municipal d’ERC-MES-MDC, Pau Ricomà, qui afegeix que ‘el procediment és de dubtosa legalitat i és una mostra més de les dinàmiques i la manera de fer de l’equip de govern després del pacte de dretes signat fa pocs dies’.

Els republicans demanaran un informe jurídic per saber en què es fonamenta aquest procediment i la seva retirada cautelar mentre no es resolgui.