Tarragona

ERC demana explicacions a Ballesteros pel desplegament militar pels carrers de Tarragona

Captura del vídeo que corre per les xarxes socials
La presència de vehicles militars amb personal armat passejant pel centre de Tarragona ha aixecat la indignació entre els membres del grup municipal d’ERC-MES-MDC. Un vídeo difós per xarxes socials mostra imatges d’aquests vehicles amb militars visiblement armats circulant pel carrer Pere Martell. ‘No hi ha precedents d’una demostració bèl·lica d’aquestes característiques a Tarragona, una ciutat compromesa amb la Pau. És del tot inadmissible, més encara en període electoral perquè té un efecte coaccionador per a molta gent’, manifesta el portaveu republicà. Pau Ricomà afegeix que ‘el desplegament de material de guerra dins el casc urbà incomoda i indigna molts veïns’.

Per tot això, des del grup municipal d’ERC-MES-MDC demanen explicacions a Ballesteros sobre aquests fets. ‘Volem saber quan se li va informar d’aquest desplegament pels carrers de Tarragona i quina va ser la seva posició com a alcalde. Ens preguntem si va mostrar algun tipus de disconformitat o si va optar per una acceptació acrítica, un ‘facin el que vulguin’’, exposa Pau Ricomà.
El líder republicà lamenta la manca d’informació a la ciutadania sobre aquest desplegament pel casc urbà i insta Ballesteros a respondre ‘per què no va explicar als ciutadans que es produiria aquest desplegament de material de guerra pels carrers de Tarragona’.