Tarragona

Pau Ricomà: ‘La gestió pública de l’Anella Mediterrània ha estat sempre la nostra primera opció’

ERC-MES-MDC celebra que l’informe d’INEFC avali la proposta que s’ha defensat sempre des del grup republicà

L’informe encarregat a INEFC per determinar la millor fórmula per la gestió dels equipaments de l’Anella Mediterrània avala la proposta de gestió pública dels equipaments que ERC-MES-MDC defensa des d’octubre de 2016. ‘La gestió pública de l’Anella Mediterrània ha estat sempre la nostra primera opció’, afirma el portaveu Pau Ricomà qui recorda que ‘quan l’equip de govern volia optar per l’opció de gestió privada de Santa Gadea ens hi vam oposar frontalment i vam reivindicar el Patronat Municipal d’Esports com a gestor de l’espai en col·laboració amb alguna empresa municipal’.

Des d’ERC-MES-MDC lamenten que ‘es demostra un cop més que Ballesteros s’oposa sistemàticament a tot el que proposa Esquerra Republicana i han de venir de fora a fer-li veure que les propostes de l’oposició són les més beneficioses per la ciutat’. Pau Ricomà manifesta que ‘seguim sense entendre per què la primera opció del PSC era donar la gestió de l’Anella Mediterrània a Santa Gadea, un projecte que hauria suposat una hipoteca per la ciutat de més de 150 milions d’euros i que afortunadament vam aconseguir frenar’.

Ara que l’informe d’INEFC ha vist la llum, des d’ERC-MES-MDC insten l’alcalde a treballar amb celeritat i diligència per definir el futur de l’Anella Mediterrània. ‘No podem perdre ni un minut més, anem amb un any de retard, i quan acabin els Jocs hem de tenir garantida una fórmula de gestió de l’Anella que sigui econòmicament sostenible’, conclou Ricomà.