Tarragona

ERC aconsegueix forçar un plenari monogràfic sobre els Jocs

El grup municipal d'ERc a l'Ajuntament de Tarragona ha aconseguit sumar els suports suficients entre els grups de l'oposició per forçar l'alcalde Josep Fèlix Ballesteros a celebrar un plenari monogràfic sobre els Jocs. La suma de tots els regidors de les formacions obliga l’alcalde Ballesteros a convocar-lo en un termini màxim de 15 dies hàbils segons el text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya.

El portaveu d’ERC, Pau Ricomà, ha explicat que ‘l’objectiu d’aquest plenari respon a una exigència de transparència perquè la ciutadania es mereix tenir tota la informació que Ballesteros ha ocultat’. Ricomà recorda que ‘hi ha moltes qüestions sobre les que cal posar llum i que afecten al resultat econòmic dels Jocs, a la projecció de la imatge de la ciutat i a la gestió futura dels equipaments esportius de l’Anella Mediterrania’. El portaveu dels republicans lamenta que ‘3 mesos després de l’acabament dels Jocs no hi ha cap valoració rigorosa per part de l’alcalde ni s’han facilitat dades objectives’ i conclou que ‘el plenari monogràfic ha de servir per acabar amb l’opacitat de Ballesteros i el seu govern PP-PSC’.