Tarragona

ERC-MES-MDC expressa el seu suport al Club Rugby Tarragona

El terreny de joc que el club de rugby havia d’emprar, a l’Anella Mediterrània, per a la pràctica esportiva no està en les condicions d’ús pactades entre entitat i govern. Tot i que l’Ajuntament va prometre que el club tindria unes instal·lacions a l’Anella Mediterrània, l’entitat denuncia que “els tècnics municipals ens van informar que el mal estat de la gespa és degut a que no es va projectar per a ús esportiu; la gespa i la sorra que han posat són de jardí”. Un fet que té l’agreujant que hi ha una empresa de manteniment que “només mantindrà aquest espai com a un parterre, no com a una instal·lació esportiva”.

El club, entitat amateur, amb 33 anys d’història, que  treballa l’esport base i escolar i participa en projectes socials, denuncia la precària situació en la que es troben i exigeixen una solució al consistori. En aquest sentit, Pau Ricomà, portaveu del Grup Municipal d’ERC-MES-MDC, apunta que “una entitat com el Club de Rugby Tarragona, per la seva trajectòria i la immensa activitat que desenvolupa amb els joves, ha de comptar amb la plena estima i suport de l’Ajuntament de Tarragona”.
El portaveu republicà apunta denuncia que “ja no és només un problema de desídia o abaratiment de costos, o de fer els jocs sense tenir en compte les entitats de la ciutat: el problema és que s’han fet enganyant les pròpies entitats.” En aquest sentit ha apuntat que “el llegat esportiu dels Jocs ha d’estar al servei de les entitats esportives de la ciutat i la ciutadania de Tarragona”.

El Grup Municipal d’ERC-MES-MDC es posa a disposició del club per tal de trobar una solució immediata i adequada. Així mateix, Ricomà exigeix que les instal·lacions de l’Anella Mediterrània siguin aptes per a l’ús esportiu i que es posin immediatament al servei de les entitats esportives tarragonines, “dues coses que no caldria ni demanar-les, perquè són de sentit comú, però que lluitarem perquè es compleixin”.