Tarragona

L'assemblea d'ERC ratifica per unanimitat la candidatura liderada per Pau Ricomà

L’assemblea local d’ERC a Tarragona ratifica per unanimitat la candidatura encapçalada per Pau Ricomà per a les eleccions municipals del 26 de maig. Ricomà explica que ‘és una candidatura representativa de la realitat de la ciutat i preparada per impulsar el canvi que Tarragona necessita’.

La candidatura d’ERC a Tarragona és la continuïtat d'un projecte sòlid, fort i amb ganes i capacitat de governar la ciutat, aprofitant també l’experiència que ens han aportat aquests 4 anys liderant l’oposició a l’ajuntament’, relata Pau Ricomà. En aquest sentit, continuen a l’equip republicà Xavier Puig i Jordi Fortuny, ocupant el 3r i 5è lloc respectivament. Al número 2, Laura Castel pren el relleu de Mònica Alabart, qui per motius professionals abandona la primera línia de la política.
A la part alta de la candidatura republicana s’incorporen la independent Paula Varas al número 4, Mary López al número 6, Manel Castaño al número 7, Cinta Pastó al número 8, el president de la secció local d’ERC Sergi Albarran al número 9 i Patrícia Botez al número 10.

Manel Castaño, és veí de Sant Salvador i Sant Ramon, ha participat activament dels moviments associatius i veïnals del barri. Actualment treballa com a director del Centre de Recursos Pedagògics del Tarragonès, servei educatiu depenent del Departament d’Educació. En l’àmbit participatiu, va ser l’impulsor de la Taula d’Entitats de Sant Salvador. Mary López és veïna de La Floresta i ha estat implicada des de ben jove en el moviment sindical i en la lluita pels drets socials. Actualment és presidenta del comitè d’empresa d’una gran superfície comercial de Tarragona. Paula Varas és xilena i va créixer a l’exili per retornar anys després al seu país on va participar activament dels moviments socials contra la dictadura. Viu a Catalunya des fa 15 anys on treballa de consultora per l’Amèrica Llatina. És membre de l’Associació Allende a Tarragona i impulsora de la Coordinadora Llatina de Tarragona creada recentment. Cinta Pastó és serrallenca i metgessa i treballa a l’Institut Català de la Salut i Patrícia Patrícia Botez, originaria de Romania, és graduada en finances i planificadora de producció en una empresa química tarragonina

Pau Ricomà destaca d’aquesta candidatura que ‘està formada per persones amb coneixement i experiència en diferents àmbits, des de la participació ciutadana, l’educació, la salut, el comerç o la indústria. Tots ells són exponents de la ciutadania diversa que reclama ser motor del canvi a Tarragona per fer una ciutat inclusiva, desacomplexada i que mira endavant’.

CANDIDATURA ERC TARRAGONA

1 Pau Ricomà ERC