Tàrrega

Jose Luis Marín, nou president de la secció local d’Esquerra Republicana a Tàrrega

La secció local d’Esquerra Republicana a Tàrrega ha celebrat una assemblea aquest dimecres 4 de desembre per renovar l’executiva. Només s’ha presentat una candidatura encapçalada per Jose Luis Marín, que ha estat escollit president de la secció local, amb un equip que incorpora nous membres. Marín ha expressat la seva voluntat “de continuar obrint el partit al servei de la ciutadania, acompanyar el grup municipal d’ERC-MES i fer èmfasi en la col•laboració amb les entitats i els pobles de Tàrrega”. El nou president també ha tingut paraules d’agraïment cap a l’equip anterior i s’ha mostrat convençut que cal “continuar al costat de la gent, entenent les seves necessitats i donant resposta als reptes de la ciutat”.

Marín agafa el relleu de la senadora i fins ara presidenta, Sara Bailac, que s’ha mostrat “molt satisfeta de la tasca feta per tot l’equip durant els darrers quatre anys on la tasca interna i els resultats electorals han assolit fites molt rellevants, com l’augment de regidors, l’alcaldia de la ciutat i la feminització del partit” i ha valorat com a “molt positiva la renovació de l’executiva local per poder consolidar el projecte republicà a la ciutat”.

El nou equip està format, a més de Marín, per Xavier Rossell-Aparicio que continua com a secretari d’Organització; Ivonne Pont que segueix com a responsable de Finances; Anna Garrido que continua al càrrec de la secretaria de la Dona. També continua Daniel Galera al front de la secretaria de Política Municipal, que passa a incorporar la relació amb els pobles; i Jaume Sauch es manté com a responsable de logística. Sara Bailac passa a ocupar-se de la secretaria d’Imatge i Comunicació i s’incorporen a l’equip la Núria Robert, com a responsable de les relacions amb les entitats; l’Arturo Llovera com a secretari de relacions i suport a la gent gran; i Oriol Carbonell com a secretari de polítiques educatives.

L’alcaldessa, Alba Pijuan, i les regidores i regidors han fet també un balanç molt positiu dels primers mesos demandat i han compartit amb la militància els principals projectes que estan duent a terme.