Tàrrega

Esquerra Republicana a Tàrrega inicia la campanya "Construir una nova república"

La secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Tàrrega ha començat a difondre aquest dilluns la campanya "Construir una nova república" a la capital urgellenca. A través d'aquesta campanya la formació republicana pretén donar a conèixer els arguments pel Sí a la independència de Catalunya de cara al referèndum previst pel proper 1 d'octubre. La campanya proposa alguns lemes com "un govern al costat de la cultura", "un habitatge digne per a tothom" o "un futur ple d'oportunitats", entre altres arguments per defensar la necessitat d'assolir la República Catalana.

Els independentistes tenen previst realitzar diverses accions a la ciutat de Tàrrega entre les que destaquen les parades informatives al mercat setmanal com ha estat el cas d'aquest dilluns on han participat membres de la secció local del partit acompanyats pel diputat al Parlament, Bernat Solé, i altres càrrecs locals com el portaveu d'ERC-MES a l'Ajuntament de Tàrrega, Jaume Folguera, i càrrecs comarcals i d'àmbit regional. A més dels arguments pel Sí, els republicans han contribuït també a resoldre preguntes sobre el referèndum que convocarà la Generalitat. Des d'ERC Tàrrega han fet una crida a la ciutadania a implicar-se en les accions que el partit té previstes per les properes setmanes inscrivint-se com a voluntaris a través del correu tarrega@esquerra.cat o mitjançant les xarxes socials de la formació a Tàrrega.