Tàrrega

Xavier Eritja: "És l'Estat qui té por, aquí la gent estem més convençuts que mai"

La secció local d'Esquerra Republicana de Catalunya a Tàrrega ha continuat aquest dilluns donant a conèixer els motius pel Sí al referèndum de l'1 d'octubre en el marc de la campanya "Construir una nova república" al mercat setmanal dela capital urgellenca. El diputat al Congrés, Xavier Eritja, ha assegurat avui a la parada informativa que "és el Govern espanyol qui té por i incertesa, aquí a Catalunya la gent estem més convençuts que mai". "Es nota que és l'Estat qui s'està posant nerviós", ha valorat el diputat. Del seu pas per la parada informativa a la capital urgellenca, el republicà n'ha volgut destacar que "a Tàrrega es copsa que la gent està animada i que està esperant que arribi l'1 d'octubre" i també ha recalcat que "la gent ens esperona i ens dóna ànims, ens demanen que seguim endavant".

Els independentistes tenen previst realitzar diverses accions a la ciutat de Tàrrega entre les que destaquen les parades informatives al mercat setmanal que fa setmanes que realitzen, com ha estat el cas d'aquest dilluns on han participat membres de la secció local del partit acompanyats pel diputat al Congrés, Xavier Eritja, membres de les JERC i altres càrrecs electes comarcals. Les darreres setmanes, la formació republicana ha portat a terme una tasca de difusió dels arguments pel Sí a la independència al mercat de Tàrrega on han participat els diputats de Junts Pel Sí, Bernat Solé i Montse Fornells, el senador Xavier Castellana i el diputat al Congrés, Xavier Eritja.

Des d'ERC Tàrrega han fet una crida a la ciutadania a implicar-se en les accions que el partit té previstes per les properes setmanes inscrivint-se com a voluntaris a través del correu tarrega@esquerra.cat o mitjançant les xarxes socials de la formació a Tàrrega. També han avançat que dilluns vinent tornaran a ser presents al mercat amb una parada informativa i que també preveuen fer altres tipus d'accions que concretaran les properes setmanes.