Tàrrega

El diputat Bernat Solé acompanya un grup d’urgellencs a conèixer el Parlament de Catalunya

El diputat al Parlament de Catalunya i alcalde d’Agramunt, Bernat Solé, ha guiat aquest dissabte un grup de persones de Tàrrega i comarca per l’edifici del Parlament català. La visita organitzada per la secció local d’Esquerra Republicana a Tàrrega ha aplegat una trentena de persones de Tàrrega i comarca.

Durant la visita, s’ha donat a conèixer la història de l’edifici i de la institució així com l’activitat política que els diputats i grups parlamentaris hi porten a terme. Solé ha tingut també un record caps als diputats que són a l’exili i a la presó i cap a l’expresidenta del Parlament, Carme Forcadell, empresonada per defensar que al Parlament s’hi ha de poder parlar de tot.

Properament, els republicans han organitzat autocars gratuïts des de Tàrrega per aquelles persones que vulguin assistir a la conferència del president del partit, Oriol Junqueras, que tindrà lloc a Barcelona el proper 29 de gener al vespre. Les persones interessades en reservar la seva plaça d’autocar poden contacar amb la Federació Regional d’ERC a Lleida, trucant al 973278343 o escrivint a fedlleida@esquerra.cat.