Tàrrega

Òscar Amenós: “Voteu pel progrés, voteu per la república, voteu per donar un nou impuls a Tàrrega“

El darrer dia de campanya, la primavera s’ha mostrat generosa i ha regat de vida els camps i els terrers d’arreu de les nostres contrades.

Malgrat la pluja, la candidatura d’ERC-MES-AM ha sortit al carrer per omplir de flors grogues les places i els carrers de Tàrrega,  per fer arribar el missatge de la nova saba que a partir de diumenge governarà a la ciutat.

L’Òscar Amenós ha agraït el gran esforç fet per totes i tots els components de la candidatura  durant la campanya electoral, i ha manifestat l’orgull que sent de treballar amb un equip magnífic equip, de gent preparada i predisposada per construir un govern municipal progressista, obert i republicà.

Ha afegit que, “les sensacions que al llarg d’aquests dies ens ha fet arribat la ciutadania, ens donen la confiança per a que la il·lusió i la feina ben feta entrin a l'Ajuntament. És en mans de totes i tots els targarins fer possible aquest canvi que la ciutat necessita. Voteu pel progrés, voteu per la república, voteu per donar un nou impuls a Tàrrega. Voteu la candidatura de ERC-MES-AM.”