Tavernes de la Valldigna

Ier Rock a la Vall

Cartell Rock a la vall
Cartell 1er Rock a la Vall
El col•lectiu local d’Esquerra Republicana col•laborarà juntament amb d’altres entitats en la primera edició del Festival de música en valencià “Rock a la Vall”. Amb aquesta iniciativa, els organitzadors volem donar un impuls a la música en valencià a Tavernes de la Valldigna, un municipi on hi ha una gran demanda d’activitats culturals en valencià. Aquesta primera edició del Rock a la Vall es celebrarà el proper 16 d’octubre a les 23 hores al carrer Mestre Sansaloni (darrere del Col•legi Públic Alfàndech), l’entrada serà gratuïta, i es comptarà amb servei de barres amb begudes a preus populars.

Al tret de sortida del que es pretén siga un festival amb continuïtat, es podrà gaudir de les actuacions dels benifaironers SAK DE GATS, ,un producte de la nostra terra valldignenca: bona música i bona gent!; d’ORXATA SOUND SYSTEM, un dels grups valencians amb més projecció, que ens delectarà amb la seua particular sonoritat , una barreja d’estils entre la música electrònica, el techno, el dub, el hip hop, el ragga, o el drum and bass; i de Desgavell que vénen des d’Oliva amb ritmes trepidants i melodies fàcils, però potents, ben esmolades a base d'ska, punk i reagge. Amb aquest cartell els promotors , volem conjugar diferents estils musicals, amb una aposta pels grups de la nostra comarca.

El Rock a la Vall s’ha gestat com un espai estable de promoció de la música en valencià a Tavernes en un moment de gran emergència de formacions musicals que creen en valencià.

Amb aquest concert, el jove col•lectiu d’Esquerra-Tavernes de la Valldigna volem deixar clara la nostra aposta pels grups i per la música del País impulsant el primer festival d’aquestes característiques al municipi, davant la passivitat de la resta de forces polítiques de Tavernes de la Valldigna que no han fet cap política activa per a afavorir la promoció dels grups de la zona que canten en valencià. Des de l’agrupació republicana volem anar més enllà en aquesta aposta afavorint la creació i dotació de locals d’assaig públics i gratuïts per a que els grups del poble que així ho desitgen puguen deixar fluir tot el seu potencial creatiu.