Teià

Reunió oberta d'ERC Teià
Teià

Reunió oberta d'ERC Teià! - 27 de febrer

La secció local d'ERC Teià convoca una reunió oberta pel proper dijous 27 de febrer a les 21.00 hores a la casa de cultura La Unió de Teià. A la trobada es treballarà amb el següent ordre del dia: 1. Informacions municipals rellevants     - Institut de Teià     - Estat del Casal de Joves     - Situació econòmica municipal     - Equipaments (Mercadona, Can Llaurador) 2. ...

Vista aèria de l'Institut de Teià
Teià

La comunitat de propietaris de la Urbanització Parc Sant Berger interposa al•legacions contra la resolució dictada per la Comissió Territorial d’Urbanisme i demana “procedir a la demolició” de l’Institut de Teià

El passat mes de setembre de 2013 la comunitat de propietaris de Sant Berger,  va entrar al·legacions contra la resolució de la Comissió Territorial d’Urbanisme de 30 de juliol de 2013 d’execució de la sentència dicatda pel Tribunal Suprem, al jutjat de Trbunal Superior de Justícia de Catalunya, demanant l’enderrocament de l’Institut de Teià, un equipament de la Generalitat de Catalunya reclamat durant molts anys pels veïns de Teià. No contents amb la sentència favorable que van aconseguir en la demanda anterior, que insta a la Generalitat a efectuar unes obres de canalització complementàries, i paral·lelament, a refer-ne tot el Pla Especial Urbanístic del sector, que va quedar anul·lat per sentència, amb el cost econòmic que repercuteix, d’entrada, directament sobre l’Ajuntament, ara sol·liciten l’enderrocament de l’equipament que deixaria els joves d’entre 12 i 16 anys de Teià sense centre d’ensenyament obligatori al seu poble. Actualment, l’Ajuntament ...

Més notícies locals
Nacional

Un tramvia anomenat desig

El regidor d'Esquerra a l'Ajuntament de Barcelona Jordi Coronas reclama al govern de Colau que aclareixi el projecte executiu i el model de gestió de la unió dels tramvies \nUn tramvia anomenat desig: aquest és el títol d’una famosa obra del realisme nord-americà que defineix molt bé la situació que vivim actualment amb la unió dels tramvies a Barcelona. Parlem d’una infraestructura prevista des dels anys 90 i que mai s’ha arribat a completar per un motiu o un altre. A principis dels anys 90 es va començar a projectar i licitar una infraestructura partida en dos trams separats, TramBaix i TramBesòs, que no fou inaugurada fins l’any 2004. La construcció i explotació d’aquestes dues línies de tramvia va ser adjudicada a un conglomerat d’empreses privades (Globalvia, Alstom, Detren, Transdev, FCC, Comsa) i 2 empreses públiques amb una representació testimonial (FGC i TMB). El culebrot polític de debò però comença l’any 2010 amb la consulta sobre la Diagonal. ...

Més notícies nacionals