Teià

Qui som

Compromís amb Teià - Esquerra Republicana som un grup de persones d'àmbits molt diversos que ens estimem Teià i treballem per un poble millor i adaptat a les necessitats de la ciutadania.

Som un grup de gent oberta que ens agrada el debat i la pluralitat, des d’on poder generar els grans consensos que ens fan avançar com a poble. Trobem en el debat i la discrepància política una eina i una riquesa que ens fa evolucionar i millorar el nostre entorn.

Compartim un projecte de municipi, tenim clar què volem i com volem que sigui Teià: un poble on cada persona pugui desenvolupar-se plenament en cada moment de la seva vida.

Ens uneix la il·lusió de treballar per allò que ens estimem, fent-ho de manera responsable i valenta. L’experiència al capdavant del govern municipal és un aval, hem estat capaços de resoldre reptes i assumptes vitals de Teià que mai abans s’havien abordat, i ho hem fet de manera responsable, seriosa i complint amb allò a què ens havíem compromès.

Compromís amb Teià - Esquerra Republicana ha aportat al municipi una nova manera de governar: seriosa, dialogant, decidida, honesta, valenta. La transparència, la participació, la proximitat i el bon govern han estat els pilars fonamentals de les nostres polítiques, així ha de continuar i així volem continuar.

Som aquí per millorar dia rere dia, per continuar resolent els reptes que se’ns plantegen. Volem una major participació ciutadana, on les urbanitzacions i els barris tinguin un paper actiu i puguin fer sentir la seva veu, on el teixit cultural i social del municipi tinguin una bona salut i on la cohesió sigui l'estendard del nostre municipi.

Som la garantia de bon govern i treball, perquè ens estimem Teià!

Imatge