Térmens

ERC Térmens a la marxa "Enfila't per la independència" de Lleida

Vista del final de la marxa a Lleida
Diversos militants, simpatitzants i amics d'Esquerra Republicana a Térmens han participat aquest dissabte dia 5 de maig a la marxa "En"Enfila't per la independència", organitzada per l'Assemblea Nacional Catalana, que tenia per objectiu envoltar el centre de Lleida a favor del procés sobiranista i a la que han participat unes tres mil persones segons els organitzadors.

Els participants han sortit dels Camps Elisis fent una filera i han recorregut el Pont Vell, Rambla Ferran, Democràcia, Magdalena, Salmeron, Prat de la Riba, Balmes, Rambla d'Aragó i Avinguda Catalunya, en un ambient festiu, amenitzat per grups de tambors, grallers i gegants.

La marxa ha acabat a la plaça de Sant Joan amb una xocolatada i una festa popular. L'acte ha comptat amb la participació de la presidenta de l'ANC, Carme Forcadell i amb l'actuació de diversos grups i artistes de les comarques de Ponent, entre els quals, l'artista local "Lo Martí de Térmens".