Terrassa

Terrassa té el primer Consell Interreligiós del país.

• Les quatre confessions religioses més significatives de la ciutat han signat el conveni de fundació del Consell

Avui podem celebrar que Terrassa té un Consell Interreligiós, creat per la signatura del conveni ahir a la Masia Freixa, un dels espais emblemàtics de la ciutat. Ahir vespre, l’arxiprest de Terrassa, Josep Esplugas; Saig Es Semma, president de la Comunitat Musulmana de Terrassa; Clara Albizures, representant de la Comunitat Baha’i, i David Muniesa, pastor de l’Església Bethel i representant del Consell Evangèlic de Catalunya, van signar el conveni. Isaac Albert hi va participar com a Tinent d’Alcalde d’Acció Social i Drets Civils.

“Terrassa ha de ser capaç de capitalitzar una feina que hem fet ben feta i que ens posa al capdavant del país. Som la primera ciutat que tenim un Consell Interreligiós i crec que això és important. No només perquè som una ciutat gran, sinó perquè, precisament, aquestes accions ens fan una gran ciutat” ha comentat Isaac Albert, Portaveu d’ERC i Tinent d’Alcalde d’Acció Social i Drets Civils. “Haig de dir que és un dels actes més importants dels que he fet i, probablement faré, en molts anys”.