Terrassa

Poch: “Rull ens ha de dir, davant notari, que no pensa pactar amb el PP”

El president d'Esquerra Terrassa, Cesc Poch, en la seva intervenció a la Festa d'Esquerra
Prop de tres-centes persones van assistir a la Festa d’Esquerra Terrassa, que es va celebrar aquest dissabte al Parc de Vallparadís.

El president de la secció local d’Esquerra a Terrassa va ser l’encarregat de iniciar el torn de paraules. Poch va recordar, en clara al·lusió als que parlen d’independentisme “expres” , que Esquerra ha aconseguit sortir de la marginalitat i que en uns anys hem fet entrar l’independentisme en tots els àmbits. També va carregar contra aquells que darrerament han qüestionat les consultes populars i ha recordat als que menyspreen els 20.000n vots de Terrassa Decideix que aquesta xifra és superior, per exemple, als vots aconseguits pel PSC.
“Per Esquerra, ha continuat Cesc Poch, cap dels plantejaments dibuixats per a una Terrassa de 240000 habitants són vàlids. La ciutat ha canviat enormement. Ara tenim un 20% d’atur i un 18% d’immigració. Hem de continuar amb la nostra aposta per les polítiques socials”

Cesc Poch també ha parlat dels hipotètics acords de govern. “El tripartit tal i com l´hem entès en els darreres vuit anys està superat. Fem cau i net i comencem des de zero”. Aquells que van al canvi pel canvi i a tombar alcaldies de l’àrea metropolitana i que estan fent polítiques neoliberals des de la Generalitat, també van rebre un missatge clar d’en Poch: “Josep Rull, nosaltres estem disposats a parlar amb tothom, però heu d’anar al notari i dir-nos que no pactareu amb el PP”, va cloure el president d’Esquerra Terrassa.

Una bona part dels assistents a la calçotada eren membres de la JERC d’arreu dels Països Catalans, que celebraven a Terrassa el seu Congrés Nacional. En el seu nom va parlar Gerard Coca, fins aquest cap de setmana Portaveu Nacionals de les JERC. Coca va demanar als candidats i candidates d’Esquerra i de les JERC que tinguin en compte que el tema joventut ha de ser un tema important als ajuntaments durant els propers quatre anys.

L’eurodiputat d’Esquerra, Oriol Junqueras, va cloure el torn d’intervencions.