Terrassa

Presentació pública de la candidatura d’Esquerra – Reagrupament – Acord per Terrassa

Isaac Albert presenta la candidatura
La sala Faktoria va acollir aquest dijous passat la presentació pública de la candidatura electoral d’Acord per Terrassa, integrada per Esquerra i Reagrupament. I encapçalada per Isaac Albert.

Prop de 150 persones van donar suport a la candidatura en un acte on van intervenir diferents membres de la llista, com Ramona Vergés, de Reagrupament, Edu González de les JERC, Ramon Arribas o Màrius Massallé.

També van adreçar unes paraules diverses personalitats destacades de la ciutat que, sota el paraigües de l’Acord per Terrassa, han donat suport a la coalició d’Esquerra i Reagrupament, com l’Àngel Casanovas o l’Antonio Cazorla, entre d’altres.

Cesc Poch, número dos a la llista, va alertar dels riscos d’un pacte CiU-PP: “no proposen el canvi pel canvi, sinó el canvi per les retallades”, va dir Poch, alhora que recordava l'emprenta d'Esquerra a l'Ajuntament.

"Pensem que ha arribat el moment de canvis importants en les formes de governar en els propers anys. En una forma de governar molt més propera a la ciutadania, amb la participació oberta. Aquest model de governança que tots parlem però mai apliquem. On el sector públic, el sector privat, la societat civil es coresponsabilitzi per tirar endavant. Nosaltres estem preparats per avançar en aquesta línia, ens ho creiem, ho diem, ho portem en el programa i crec que tenim capacitat de fer-ho. No veig els altres partits preparats per obrir aquestes portes. Per governar diferent”, va assenyalar Isaac Albert, candidat a l’alcaldia en el seu parlament.

L’acte també va comptar amb la intervenció del diputat d’Esquerra al Congrés espanyol Joan Tardà.