Terrassa

Isaac Albert presenta les propostes d’Esquerra a la Taula del Tercer sector social de Catalunya

Isaac Albert va presentar les propostes d'Esquerra a la Taula del Tercer Sector

El candidat d’ERC+RCat a Terrassa va participar al debat organitzat per la Taula del Tercer Sector Social de Catalunya.

El republicà va presentar les propostes d’Esquerra per tal d’intensificar la col·laboració amb el Tercer Sector, reactivar l’ocupació i incrementar la participació i el compromís de la ciutadania.

Isaac Albert, ha manifestat la bona sintonia amb el document de 42 propostes presentat per la Taula del tercer sector, i ha manifestat el compromís del partit republicà d’incorporar-les al seu programa electoral.

Entre elles ha posat l’èmfasi en la importància en un moment de crisi de sumar totes les energies possibles. I una d'imprescindible és la de les entitats del tercer sector. Per això s’ha compromès amb un model de Governança democràtica, que compti amb els agents socials i associatius per tal de definir estratègies compartides i sumar esforços.

També ha defensat la necessitat en aquests moments d’increment de les emergències socials més que mai, de coordinar totes les àrees de Govern municipal que hi intervenen, Salut, Serveis Social, Educació, Joventut, àrea econòmica, habitatge i treball en una sola taula on també hi siguin les entitats del municipi, de manera que la informació sigui compartida al moment i les actuacions que es planifiquin siguin consensuades i per tant molt més efectives.

Com a conclusió ha refermat el compromís d’Esquerra amb les polítiques socials, un pilar irrenunciable de l’estat del benestar, i en situar-les com a prioritat política, i per tant pressupostària en els ajuntaments d’arreu del País.

Per últim ha defensat la necessitat de que des dels Governs locals es posi en valor la feina de les entitats davant de la ciutadania i, que es doni un recolzament econòmic i d’espais sota uns criteris objectius i coneguts, garantint la independència i llibertat del teixit associatiu.