Terrassa

COMENÇA LA PRECAMPANYA PEL REFERÈNDUM A TERRASSA

El pròxim dimecres 19 de Juliol Esquerra Republicana engega motors a Terrassa per començar a treballar perquè a l’1 d’Octubre tothom pugui anar a votar. I ho farà a les Arenes i de la mà de Joan Tardà.

Terrassa ha estat escollida per Esquerra Republicana de Catalunya com una de les primeres ciutats catalanes on començar a treballar amb la gent per poder fer possible que tots i totes votem el pròxim 1 d’Octubre per decidir el futur de la República Catalana. I per fer-ho possible, ha organitzat un acte carregat de simbolisme el dia 19 de juliol, a les 19:30 h de la tarda, a la Plaça Garcia Lorca de les Arenes. Un acte celebrat un dia després de la gran efemèride d’un franquisme que amb aquest Referèndum volem deixar enrere per sempre. Un acte a un barri compromès i treballador, fet a si mateix a través de la tasca ferma de l’Associació de veïns i amb un esperit que cal reivindicar de cara al Referèndum. I, també, un acte a una Plaça amb el nom d’un referent, Garcia Lorca, símbol de cultura i llibertat.

L’encarregada d’obrir l’acte serà la regidora d’Esquerra Republicana-Moviment d’Esquerres a l’Ajuntament de Terrasa, Carme Labòria, estretament lligada al barri per la seva família materna, que hi va residir des de l’arribada dels seus avis des d’Aguadulce de Sevilla.

Sota el lema “Una República per decidir-ho tot” Intervindrà a l’acte el portaveu d’ERC-MES, Isaac Albert, conjuntament amb la Directora General de Joventut de la Generalitat i Secretària d’entorn d’Esquerra, Marta Vilalta i el portaveu al Congrés dels diputats per Esquerra, Joan Tardà, que serà l’encarregat de concloure l’acte.

ACTE – UNA REPÚBLICA PER DECIDIR-HO TOT
DIMECRES 19 DE JULIOL