Tona

Núria Sisó nova portaveu d'ERC a Tona

Els tres regidors d'ERC Tona: Núria Sisó, Olga Marmol i Albert Jofre.
Comunicat d’ERC Tona arran de la dimissió de Pere Senyé i el seu pas a regidor no-adscrit:

• Des d’Esquerra Republicana de Tona lamentem la decisió de Pere Senyé d’abandonar el grup municipal d’ERC i passar a regidor no-adscrit. Tant des del Grup Municipal com la Secció Local volem agraïr la tasca duta a terme fins ara pel Pere en nom d’ERC Tona.
  • ERC Tona ha intentat redreçar la situació amb la postura de Pere Senyé, apostant pel treball conjunt entre Grup Municipal i Secció Local segons els principis de col·laboració, coordinació i lleialtat.
  • Que després de treballar incansablement durant anys per vestir una candidatura potent a les eleccions municipals i degut al canvi d’escenari polític al municipi, ERC Tona va aconseguir en les passades eleccions municipals de maig de 2015, 849 vots representant el 25,61% i aconseguint quatre regidors. Aquests bons resultats considerem que son fruit del lideratge solidari de tots els membres de la candidatura, de treballar conjuntament en la pressa de decisions i allunyat dels personalismes.
  • Els electes d’ERC al consistori de Tona, continuarem treballant amb honestedat, proximitat i rigor en benefici del poble de Tona i els seus ciutadans i ciutadanes, tot ajudant a construir una República Catalana lliure, justa i pròspera.