Tordera

ERC Tordera tornarem a estar presents a la Fira Mercat del Ram

Fira Mercat del Ram
Per tercer any consecutiu, ERC Tordera estarem a la Fira Mercat del Ram, que tindrà lloc al nostre municipi el proper cap de setmana. Aquest és un altre gest per intentar apropar-nos al nostre conciutadà, per escoltar-lo, per intentar entendre els seus problemes i oferir-li solucions, per convèncer-lo i, en definitiva, per fer-lo sentir part de la política del nostre poble.

Per això, a l’estand de la fira, seguirem promovent la campanya dels anys anteriors, “Una idea per una rosa”, en la qual tothom tindrà l’oportunitat d’escriure les seves inquietuds i propostes en unes paperetes, a canvi d’una rosa. A més, tots aquells que s’apropin a l’estand podran aconseguir un disseny exclusiu retallable del campanar de Tordera amb l’estelada penjada, així com també un butlletí amb el resum de la feina feta durant els últims mesos.

Recorda que la fira estarà oberta al públic divendres, de 17h a 21h, i dissabte i diumenge de 10h a 21h. Esperem que gaudeixis d’una nova edició de la Fira Mercat del Ram de Tordera, i esperem, també, poder-te saludar personalment al nostre estand.