Tordera

Acord de l'assemblea del dia 22 de desembre

ERC Tordera
Logotip d'ERC Tordera
ERC Tordera celebra el seu Congrés local amb l’objectiu de reorganitzar-se per encarar amb energia la recta final fins a les eleccions municipals 2015.

El dilluns passat dia 22 de desembre l’assemblea local d’Esquerra Republicana va escollir una nova direcció encapçalada per Joan Costas. Els republicans també van reforçar les bases del que serà el programa municipal, que aniran detallant durant els propers mesos.

Xavier Pla, president de la secció local fins a l’actualitat, ha passat el relleu a en Joan Costas, torderenc sempre actiu en la vida associativa del municipi. Altres responsabilitats destacades les assumiran Jordi Romaguera, secretari d’organització; Quim Marquès, secretari de finances, Marcel Montes secretari d’imatge  i Xavier Pla, que passa a ser secretari de Política Municipal.

En el Congrés, els assistents també van aprofundir les línies mestres del programa municipal, en el qual han anat treballant des de fa 3 anys, de forma constant i progressiva. Una de les apostes principals dels republicans per a la propera legislatura consisteix en un canvi profund en la gestió interna de l’Ajuntament amb la voluntat de fer-lo més eficient, més rigorós i d’optimitzar els recursos del consistori.

Així mateix, el Congrés local, on hi van assistir una vintena de militants i simpatitzants del partit al municipi, va establir la voluntat de continuar essent presents al carrer i a l’Ajuntament i de treballar per una Tordera pels torderencs i torderenques.