Tordera

Esquerra Republicana i Gent de Tordera sumen per formar una candidatura forta i amb visió de govern. La llista estarà encapçalada per en Xavier Pla i l'acte de presentació serà aquest dimarts dia 10 a les 8 del vespre a la Biblioteca.

• Xavier Pla, cap de llista de la candidatura ERC + Gent de Tordera
  • Esquerra Republicana + Gent de Tordera

L’assemblea local d’Esquerra Republicana i un bon grup de persones independents del municipi, agrupades sota el nom de Gent de Tordera, va arribar a un acord per presentar candidatura conjunta per a les eleccions municipals del proper 24 de maig a l’Ajuntament de Tordera. La voluntat és de sumar Gent independent, amb experiència de l’àmbit empresarial, cultural i social a un projecte municipal d’ERC que va renovar-se fa 4 anys. L’objectiu de totes i de cadascuna de les persones de la candidatura per impulsar canvis profunds en la gestió de l’Ajuntament i del poble ha portat a aquest acord per Tordera.

ERC i les persones que formen part de Gent de Tordera fa temps que treballen conjuntament per elaborar un projecte engrescador i realista per al nostre poble. El programa electoral s'ha anat treballant mitjançant debats participatius que encara segueixen.

Per altra banda, aquest mes de febrer, l’assemblea local d’ERC i la plataforma Gent de Tordera han fet confiança a en Xavier Pla perquè encapçali la candidatura conjunta. L’acte de presentació de l’alcaldable Xavier Pla i de l’acord de candidatura és aquest proper dimarts 10 de febrer a les 8 del vespre a la Biblioteca de Tordera, i comptarà amb la presència de la Vicepresidenta primera del Parlament de Catalunya, l’Anna Simó.