Tordera

ERC Tordera + Gent de Tordera tornem a estar presents a la Fira Mercat del Ram

Per quart any consecutiu, ERC Tordera, juntament amb Gent de Tordera i les JERC, estem a la Fira Mercat del Ram, que té lloc al nostre municipi aquest cap de setmana, els dies 27, 28 i 29 de març. Aquest és un altre gest per apropar-nos a tots els torderencs i torderenques, per escoltar-vos, per intentar entendre els problemes i debatre solucions, perquè tots ens sentim part de la política del nostre poble.

Tots aquells que us apropeu a l’estand podreu aconseguir el disseny retallable del campanar de Tordera amb l’estelada penjada, així com també un butlletí amb algunes de les principals idees que volem transmetre-us de cara al Tordera que imaginem.

Recordeu que la Fira estarà oberta al públic divendres, de 17h a 21h, i dissabte i diumenge de 10h a 21h. Esperem que gaudiu d’una nova edició de la Fira Mercat del Ram de Tordera, i esperem, també, poder parlar amb vosaltres personalment al nostre estand, l’estand número 10.