Tordera

Xavier Pla relleva a Bernat Costas com cap de llista d’Esquerra a Tordera que va encapçalar la llista d’ERC els any 2003 i 2007

Xavier Pla
La secció local d’Esquerra a Tordera ha designat Xavier Pla i Bancells com a cap de llista per a les propers eleccions municipals.

En Xavier Pla té 39 anys i és enginyer industrial. Està casat i té una filla.Milita a Esquerra Republicana de Catalunya des dels 21 anys i ha exercit diversos càrrecs orgànics i institucionals. Actualment és el president de la Secció Local d’Esquerra Tordera.

En Xavier Pla assumeix el repte de liderar Esquerra a Tordera, encapçalant un projecte de renovació que ha farà créixer la presència independentista al ple municipal i reforçarà el vessant social en l’acció política municipal.

“Tordera està esgotant un cicle”
afirma en Xavier Pla, que explica que “els propers cinc anys volem portar Esquerra Tordera a bastir un projecte col·lectiu de transformació social de Tordera: volem ser el motor del nou Tordera”.

Amb la presentació d’en Xavier Pla, Esquerra inicia la recta final per construir un projecte que es guanyarà la confiança de moltíssimes persones que volen veure com Tordera millora i progressa, que trenca amb les maneres de fer de sempre, però que treballa amb seny, responsabilitat i sense estridències.

Xavier Pla
relleva a Bernat Costas com cap de llista d’Esquerra a Tordera que va encapçalar la llista d’ERC els any 2003 i 2007.